ביקורת דוחות כספיים

ב-2008 קבעה הרשות לניירות ערך בהבהרה להחלטה משפטית מספר 18-105, כי רואה החשבון המבקר של עסק, חברה או ארגון לא יכול לעסוק בסיוע והכנת דוחות כספיים עבור המבוקר, זאת מתוך עקרון אי התלות. משמעות ההחלטה שרואה החשבון המבקר את הדוחות, לא יכול להיות גם זה שיערוך אותם.

על מנת לסייע לארגונים לעמוד בדרישות החוק, אנו מעמידים כיום לרשותם את רואי החשבון המובילים של הפירמה שלנו, שבידם ניסיון, ידע והבנה מעמיקה בנושאי הביקורת המורכבים ביותר, ויסייעו לבצע ביקורת דוחות כספיים מקצועית, יעילה ואמינה. תוך שהם מוודאים שעריכת הדוחות נעשתה לפי כל כללי החשבונאות הנדרשים, בין היתר, לפי כללי התקינה הישראלית, הבינלאומית ה-IFRS והאמריקאית ה-US-GAAP.

אנו לוקחים ברצינות הנדרשת ומודעים לחשיבות הרבה של הדוחות המבוקרים, עבור גורמים רבים הבאים במגע עם החברה, ביניהם גורמים בנקאיים, משקיעים, רשויות המס ועוד, כשהם מגיעים לבחון השקעה או עסקה, לגבות מס, להעניק אשראי וכו'.  לכן, המטרה שלנו בעת עריכת ביקורות של הדוחות הכספיים היא לבצע את העבודה בצורה היסודית והיעילה ביותר האפשרית, תוך הפקת דו"ח מסודר בסופה של הביקורת, שמצביע על הליקויים השונים בעריכת הדוחות השונים, ככל והתגלו, והמלצות כיצד יש לתקנם.

כבר היום, אנו מעניקים לחברות, עסקים וארגונים רבים בישראל, שירותי ביקורת דוחות כספיים, המסייעים להם לעמוד בדרישות החוק, מבלי לפגוע בפעילותם העסקית השוטפת.

לייעוץ ללא עלות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך

פתיחת עוסק מורשה
מידע מקצועי

פתיחת עוסק מורשה

בשנים האחרונות, ישנה עלייה במספר העסקים והחברות שנוסדו בישראל ובעולם. שוק העבודה המשתנה, לנגד עינינו, חוסר היציבות הכלכלית ושיקולים אישיים, מביאים רבים לקחת את פרנסתם

להמשך קריאה »